Blogger Layouts

10 December 2011

KAWAN MAKAN KAWAN a.k.a KAWAN BATU API !

Assalamualaikum.. Hay blogger! Apa pendapat korang tentang kawan makan ?? Macam mana pulak dengan kawan yang batu api ?? Haha macam tak de benda lain je nak dimakannya ! Manusia kadang kadang tak sedar kesilapan diri sendiri, kan ?? Tapi perlu ke sampai bermusuh dengan member sendiri hanya kerana salah paham yang wujud & timbul ?? Dan ditambah pulak dengan si PENDENGKI & PENGKHIANATyang sengaja pulak menjadi batu api kepada kekawannya... Mulalah wujudnya cerita yang lain .. itu laa orang kata "Rambut sama hitam hati lain-lain".. Hati manusia tidak dapat  kita rungkaikan dengan sedalam-dalamnya.. Hmmm Tapi agak sedih bila jadi kawan makan kawan... aku beci sebencinya dengan kawan yang batu api ... Sengaja,kan ! EEiii sakitnya hati ini! tolong laahh manusia semua tak sempurna dimuka bumi ini ! Sedih sesedihnya.. Aku tak nak try tapi Nak jadi yang terbaikdikalangan kawan-kawan aku tapi setiapa apa yang ingin aku buat tak semua orang akan suka... Mulalah berkata-kata belakang.. Tapi takmengapa aku redha... Aku hanya ambil berat tentang kau kawan.... Kepada yang jadi batu api tu henti-hentikanlahh kerja anda tuu... Tolong berubah ! Aku pun sama ! Diam untuk kebaikan !


No comments:

Post a Comment